Nie Pasal Kedai Hamdi Burger....[Hari Kedua]

| Date: Thursday, September 11, 2008 |

Pagi tu ade la dekat kul 8 rasenye...bang! bang! bangun oi!!!!!!!!!!1 Hati aku cakap , mangkuk tandas mana lak yang memekak subuh-subuh nie... aku pun turun r katil aku...Bukak je pintu , Boss rupanye... bukan main awal lagi... dah siap2 dah nak berniaga...maklum la nak untung lebih , bak kata pepatah india sebelah rumah mak cik aku cakap....Pagi2 banyak untung siot..... kih2... Aku pun bangun la g bilik air , jarak dia ade la jugak sebatu setengah meter...4 minit kalau merangkak....

MAk....sejuk nye... huhuhuhu....macam mandi bunga... aku balik balik bila jew mamat sasau tu duk main download...kalau aku dapat no bapak dia habis la... huhuhu... kejam kan aku...tu baru sikit... hahahahahahaha....... ehm... macam biasa aku nak g jalan-jalan kat bilik hamdi lak... tunggu boss punya penasihat...dekat sejam setengah tunggu dia.... maklum la...orang berisi la katakan...kih3...

Lepas semua dah ade aku pun ngan boss jalan la...ramai jugak r , lebih kurang 3 setengah orang la...huuu... kitaorang bawak roti burger tu rase macam dah takde perasan malu dah... ngan perut yang menangis kelaparan , mata yang sedih kemengantukkan , badan yang menjerit kemalasan...jalan jugak la.... sampai kat gerai kitaorang... mak datuk dah jadi macam pasar borong selayang macam dekat rumah aku . Habis semua sampah berterabur... kitaorang ngan rase segan malu angkat la sampah3 tu , nak harapkan budak perempuan semua lum bangun lagi..kitaorang paling awal... aku macam biasa kemas bahagian hadapan.... huhuhu... John lak bahagian belakang ngan Hamdi... Pergh bersih gila... kompem rezeki makin banyak... Tengok sayuk semua dah nak habis...kitaorang terpaksa la jadi suri rumah sementara... tengok penyokong kedah ramai jugak yang datang.... pergh.. aku rase macam happy tahap dewa kesuma siot... dah siap setel... Bang nak burger daging 2.. ade lak adik comey nie 2 orang seorang lelaki and seorang gurls... nasib baik tak bawak kakak dia kalau tak dah lame dapat burger free....huhu.... ape lagi Boss!!! beraksi la... john ambik tempat aku lak..aku naik pangkat ambik tempat azan.. nak tunggu dia bangun bukan main awal lagi... kih2... kitaorang buat bukan main chantek lagi.. sedap tak yah cerita lak.... pusssshhhss...minyak diatas kuali bersaiz 4 jengkal jari kaki john.. ngan ketebalan nye yang bersaiz...3x tebal taik idung wan sasau... pergh bau bawang yang mengasyikkan.... best tu... pastu aku leset la something yang agak manis kat roti..orang kampung panggil planta... huhuhu... pastu dah dekat 15 minit sekejap jew...burger dah siap..maklum la orang hebat yang buat... nah nie adik... burger adik dah siap..kim salam kat akak ye...john said...

Lepas adik tu g jew..aku mencadangkan satu idea yang berguna untuk bangsa rakyat dan negara... john jom masak Hot Sexy Spicy Benjo... sedap tu...hamdi laju jew cakap orait.... ape lagi hingap la 3 biji telur kat atas kuali yang agak panas tahap menggila... kih3... roti dah siap..ape lagi ku leset la menatang warna putih... ape orang kal name dia...ehm... mayonis rasenye... pergh sedap dowh..hehehehehe.... benjo lak tu... kih3 bapak r sedap giler mak datuk....best tu... leh tahan la... ehm..pastu datang lak... 4 orang budak kecik ntah dari arah mana , bang nak burger 4 . pergh sahdu giler... datang lak...lagi 6 orang .... habis la aku cakap dalam hati yang berbicara slow2... cukup kew...tangan kami ini... jeng2...bidadari turun dari HEP esah and ila kowt , aku pun dah tak ingat dah ....maklum la banyak berfikir..... time tu nak dekat tengahari.. ramai giler dowh... bapak r... penat tak yah cerita la... hahahahaha.... pastu baru r yang lain datang lak... sempoi giler r... Memang happy la... pastu kal gergasi besar tu lak datang untuk tukar ngan hamdi.. dah nak dekat zuhur dah kurang orang... ape lagi...blah r... aku membawa diri ke bilik untuk berehat..sementara menungu..... bila kaki aku dapat jew meletakkan kaki..mak ai...best dia tak yah cerita la... fuh...sempat jugak dengar 8 lagu...padahal lagu yang dengar aku tido..kih3....

tepat jam kul 4 kowt...aku turun g gerai balik... bapak r.. takde orang lagi... aku lak makin tambah bosan... pastu boss pun balik... budak4 lelaki semua main pes2008 , nak tunjuk hebat la konon...kih..kih.... dekat kul 7 pun takde orang gak... kitaorang... asyik main jew... bosan punya pasal tiub belon jela keje kita..kah3 best jugak... bila tiub je g letup kan kat muka orang lain ... hahahahahahah.... pastu aku ngan si anak orang kaya tu ade idea buat air.. campur lada...ingatkan pedas la sangat tapi rasenye macam nak gelak pun ade gak... kitaorang lepak sampai dekat kul 7 lebih...aku ingat nak balik ngan hamdi n john nak buat rasengan ramai3..tapi malas lak . budak3 lain tak datang3 pun lagi... kitaorang just stay je la..... tapi still wangi... gurlzs yang tinggal esah , syifa , anis and mary .... lepas solat je kat surau dekat arah tenggara dari tempat kitaorang berniaga...kedai dah nak dekat penuh... mak ai bukan main ramai lagi...penat dia tak yah citer la... hamdi aku n john meneruskan kehebatan kami...maklum la time last nak tunjuk skill best dia pergh... malas nak cerita . hahahaha.... kih2.... huhuhu... Ehm... kitaorang ramai meriah kan lagi ngan jeritan yang sememang nye best n hebat... sampai orang suh senyap sikit.... memang laku r... kaki aku lak buat hal... 3 kali makan air garam... mak ai... masin tu... mane la nak cari garam yang manis sikit... hehehe...

dah dekat kul 11.. detik yang ditunggu untuk menceritkan...ayat keramat....tinggal lagi 59 minit jew... hahahahah... aku still boleh berdiri... nasib baik kaki aku tak buat hal... alhamdullilah... ehm... bila time habis tu burger tinggal sikit jew..ok la tu.. dari membazir... 11.59 malam... Merdeka!Merdeka!Merdeka! keramt punya ayat dah disahut... best nye..ade bunga berapi api kat langit...hahahahaha... aku ambik kesempatan untuk duduk jap..bila dengar lagu negaraku dinyanyikan aku berdiri , tapi ade segelintir pelajar tu (Tahu la ade makwe... tapi hormat la lagu kebangsaan kita...) . Malu aku.... rase nak lempang je diorang2 nie.... hahahahaha..... Habis setel je majlis tu... kitaorang semua balik.... habis kemas2 n buat picnic sesama sendiri aku rase happy yang amat sangat sungguh best... biar pun kaki ku sakit.... hahahah.

so citer dia macam nie la... lebih kurang...bagi sesiapa yang tak menjoinkan diri anda... memang bodoh la....kos benda nie memang buat semua orang gembira... bak kata orang kampung dalam bahas ajwa nye... ALL FOR ONE ! ONE FOR ALL..... ok gengs.... do your best in exam tau... jangan nakal2....insyaalah jumpa aku lagi sem 2 kang kalau ade la..kah3..... nie kira cerit tammat pasal burger je...banyak lagi.... sekian...

0 virus:

 
Copyright @ 2008 dCs UiTM Kedah: Nie Pasal Kedai Hamdi Burger....[Hari Kedua] | Design By: iEn | Best Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top